Axel Bojer axelb@start.no writes:
Men dette er nok en smakssak. I grunnen kan vel «på nytt» også brukes i alle disse tilfellene. Men her synes jeg at variasjonen fryder, det blir lett litt ensformig og kjedelig om man ikke varierer stilen litt (innen rimelighetens grenser selvsagt...).
"igjen" er ikkje tradisjonell nynorsk, der er det vanlegare med "på nytt" eller "att". eg reknar med at det forklarer kvifor vi har forskjellig syn på dette :-)
eg synest ikkje dette er noko ein treng å standardisere, dette kan ein overlate til språkkjensla til omsetjaren.
Kjetil T.