Hei
Eg driv på med å omsette GNOME-programmet Ekiga, og slit litt med å finne på eit godt ord for anrop. Bokmålomsettinga bruker «anrop» for det engelske «call», men kjem ikkje på noko godt nynorskord å bruke i staden.
Dømesetningar: «Incomming call» «Hold call» «Transfer call to:»
--- Mvh / Kind regards Torstein Adolf Winterseth