Klaus Ade Johnstad klaus@astro.uio.no skreiv i innlegget news:200408122305.10210.klaus@astro.uio.no:
Ny versjon av Scribus, 1.2, kommer snart. Hvis noen er interessert i å oversette Scribus til nynorsk, eller hjelpe meg med en del faguttrykk på bokmål, så ligger ts-fila i CVS på i18n/other/nb/scribus
Eg er i utgangspunktet interessert, men tvilar eg får gjort dette i løpet av kommande veka.
Kva er forresten ei ts-fil? Brukar ikkje Scribus PO?