On Tue, May 10, 2005 at 02:40:58PM +0200, Terance Edward Sola wrote:
Jeg oversetter giFToxic for øyeblikket og har stoppet litt opp på «Shares» ordet. Fellesordlisten har en entry for dette;
share -s delt ressurs
«Shares» i giFToxic sammenheng er de filene du vil dele med de andre på nettverket. Er ikke sikker på om «delte ressurser» passer like godt her. Noen som mener annleis?
"delt ressurs" er vel litt teknisk, men er ikke "delte mapper" eller "delte filer" OK?
Hans