On Tue, 6 Aug 2002, Axel Bojer wrote:
mandag 5. august 2002, 22:41, skrev Herman Robak : | Axel og Bjørn: Dette går glimrende!
Ja! Jeg har sjekket inn fra fylkeskommunen maskin i dag (ennå ikke brukt stemplingsuret for dagens dont ...). Nå mangler, såvidt jeg kan se:
- kudesigner + kugar Skal vi overhodet oversette disse? Hvis vi (skolelinux)
har ansvaret for disse pakkene? Jag har jo alt tatt forrige versjon, og kan ta denne også?
Hvis det ikke er veldig mye arbeid, bør de tas. Siden Koffice 1.2 lett kan bli 100% oversatt innen fristen, gjør vi det.
Kan noen se over mine filer der jeg har markert uklar? (Eventuelt spørre om det er noe)
Jeg kan.