[Axel Bojer]
En der 'STATUS: -' er brukt.
Du mener: Først en med status: -, deretter samme ord en gang til, men nå i rett form? Poenget mitt var at ordet er rett, men noe av informasjonen mangler, f.eks kommer jeg på et synonym, eller glemte å sette inn orddelinga mm. Da har jeg bare sendt ordet en gang til i rettet form. Virker ikke det?
Ah, jo hvis ordet stemmer men meta-informasjonen var feil, så bør nok 'STATUS: +' brukes med oppdatert informasjon. jeg antar at begge dine innsendinger vil bli lagt til i resultatfilen, og at det blir opp til program som leser denne filen å velge hvilken oppføring som skal brukes.
ok. Kan noen bekrefte at dette er rett metode (eller vet du selv at det helt sikkert at det er det)?
Jeg vet det ikke helt sikkert, men så vidt jeg kan se av koden til mottaks-systemet så blir hver blokk lagt til i resultatfilen, og jeg antok derfor at slik dobbeltoppføring er måten å håndtere to ord med samme stavemåte. Det er jo i realiteten to helt separate ord, som tilfeldigvis består av samme bokstavsekvens, og dermed bør de ha separate oppføringer i ord-databasen, synes jeg. :)