Arno Teigseth skreiv:
Jeg håper på å utgi en ordbok under GPLv3 (er det forresten mulig å utgi en ordbok under den lisensen?)
Ja. Norsk ordbank er for eksempel gitt ut under denne lisensen. Om det er den beste lisensen for eit slikt formål er eit anna spørsmål.