Pressemelding frå Fornyings- og inkluderingsdepartementet 17. november 2008:
"Fornyingsminister Heidi Grande Røys vil styrke konkurransen i programvaremarkedet: Støtter økt bruk av OpenOffice i offentlig sektor
Fornyingsminister Heidi Grande Røys vil styrke konkurransen i programvaremarkedet og øke bruken av fri programvare i offentlig sektor. Statsråden bevilger to millioner kroner til utvikling av løsninger som gjør at kontorpakken OpenOffice kan brukes sammen med flere fagsystemer, for eksempel til saksbehandling, økonomi eller arkiv, i offentlig sektor."
Heile meldinga kan lesast her:
http://www.regjeringen.no/nb/dep/fad/pressesenter/pressemeldinger/2008/stott...
Jon Grepstad