Onsdag 23. april 2003 14:31 skreiv Klaus Ade Johnstad:
Jeg har tatt på meg jobben med å få opp et rom med tynne klienter for dere oversettere, forsøkt ferdig satt opp før fredag 25.april klokken 18:00.
Jeg lurer på hvilken versjon av kde det er dere vil ha på disse maskinene, og evt. andre ønsker.
Hvis du kan leggja inn nyaste Woody-versjon av KDE (3.1.1) og henta ned eitt eksemplar av skolelinux/i18n frå CVS, er me godt hjelpne.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes