j
k
j a
j l
Knut Yrvin:
For de som ikke bruker bokmålslista, er det mulig om du legger ved en lenke til aktuelt svar?
http://thread.gmane.org/gmane.comp.internationalization.bokmal/2010/focus=20...
Back to the thread
Back to the list