[Torstein Hernes Dybdahl]
Jeg føler meg kallet. Har kanskje ikke allverdens erfaring med slikt, men et sted må man begynne.
Hvis jeg kan få litt mer info om hva det innebærer og være koordinator?
Dette er jo genialt. Fra å ha ingen som jobbet med ordlisten, så har vi plutselig 4 interesserte. Rune, Leiv, Torstein og Gaute. :)
Jeg har ingen klar forståelse av hva det innebærer å være koordinator, så det må dere nok finne ut mens dere setter dere inn i saken. Det jeg er sikker på, er at ordlisten trenger noen som tar ansvar for den, og sørger for at den blir vedlikeholdt.
Slik jeg kan forstå det er at hvis skolelinux og i18n-no skal overta ansvaret for ispell ordlistene så kan de også stille med cvs og nettsideplass osv?
Helt klart. Bare gi beskjed om hva som trengs, så fikser drift@skolelinux.no det.