On Mon, 26 Nov 2001, Keld Jørn Simonsen wrote:
Dere har tidigere talt om en veiledning til hvordan man oversetter, og jeg viste til http://www.klid.dk/dansk/oversaet.html Har dere noen kommentarer? Kan den brukes?
Den kan brukes. :-) Den ble faktisk nevnt på i18n-no idag. Noen(TM) bør tilpasse den Skolelinux, dvs. erstatte generelle fremgangsmåter med rene Skolelinux-oppskrifter. Og den bør snarest komme på samisk også.
Er det noen på i18n-sme som kan nok samisk?