Torsdag 17. oktober 2002 13:24 skreiv Klaus Ade Johnstad:
torsdag 17. oktober 2002, 11:08, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
Klaus, kan du prøva å endra kommandoen i K-menyen frå «/usr/bin/oowriter» til «/usr/bin/env LANG=nb_NO.ISO-8859-1 /usr/bin/oowriter»?
Dette fungerer helt fint! Men det må da også gjøres for de andre delene i OO, som calc etc.
Jadå, eg rekna med du skjønte mønsteret ;-)
Feilen er då heilt sikkert at LANG-variabelen ikkje vert sett, sjølv om han er definert i /etc/environment. Kan du sjekka om LANG-variabelen har nokon verdi i ein xterm, og tilsvarande om du loggar inn på ein tekstkonsoll?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes