Tuesday 14. June 2005 20:56, wrote Trond Endrestøl:
On Tue, 14 Jun 2005 18:11+0200, frode.jemtland@skolelinux.no wrote:
[This e-mail has been automatically generated.]
Må vi ha dette maset?
Nei, hvis noen tar på seg disse buggene i Bugzilla, så stopper disse mailene, eller endrer status på de.
Disse bugene som er listet er gamle som fjell, men merket som new. Det er denne listen som er satt til ansvarlig for disse bugene, så da blir slike "mase" mail sendt ut, en gang i uka.