Hei
KDE har endeleg rydda opp i directory/folder-rotet sitt og hamna på «folder» som fellesuttrykk for katalogar/mapper i frå sluttbrukaren sin synsstad.
Eg meinar vi bør då bruke mappe alle stader der det er snakk om «folder». Heimemappe / Hjemmemappe blir kanskje litt uvant, men eg synes vi skal bruka det. Ser at det fleire stader i bokmålsomsetjinga framleis er brukt hjemmekatalog.
Håvard