j
k
j a
j l
Hei
Jeg har tatt over www.speling.org, og det ligger nå på en annen maskin. Jeg vet ikke om dere stadig bruker dette? I så fall kan dere gjerne avprøve om allt fungerer. (Det gjør det ikke ennå:-(
Vennlig hilsen Keld Simonsen
Back to the thread
Back to the list