j
k
j a
j l
torsdag 03 februar 2005, 16:52, skrev Gaute Hvoslef Kvalnes:
er einig, «systempåminningar» er ikkje så bra. Me bør fiksa det både på nynorsk og bokmål.
Hva med systemmelding?
- K
Back to the thread
Back to the list