j
k
j a
j l
[Axel Bojer]
Flott! Hvis det tar en time er kanskje 12--13?
OK. Jeg valgte IRC-nett for å ha det klart. Vi ses på #spell-norwegian på irc.oftc.net. :)
Vennlig hilsen,
Back to the thread
Back to the list