fr. den 02. 12. 2011 klokka 17.27 (+0100) skreiv Karl Ove Hufthammer:
Kort oppsummert: Nynorskomsetjinga av KDE er ikkje lenger komplett nok til at KDE vil vera tilgjengelig på nynorsk. Dette gjeld KDE 4.8 og høgare.
Eg har no omsett nokre fleire filer, slik at nynorsk så vidt tilfredstiller kriteria for å verta med i KDE 4.8.
Likevel vil det vera fint med meir hjelp, sidan det er *mange* tekstar som treng ei omsetting.