Petter Reinholdtsen skrev:
[Håvard Korsvoll]
Jepp, det er eg einig i. Vi må blåse litt liv i prosjektet igjen. Skal vi prøve i løpet av veka. Eg kan alle dagar utan mellom 19.30 og 21.30 på onsdag.
Denne uka blir litt hektisk for meg. Hva med søndag 4. februar?
Tror det skal gå bra for min del :-)
Hvis det ikke skal skje de aller nærmeste dagene kan jeg prøve å sette opp en agenda -- med mindre noen andre kan og vil før meg :-)
Mvh Axel