j
k
j a
j l
Heisann
Eg spurde om det her på lista for nynorsk, utan mykje resultat. Er nokon her samordnar for omsetjinga av Debian, eller kan peike meg i riktig retning? Bokmål eller nynorsk speler inga rolle.
Back to the thread
Back to the list