Onsdag 25 august 2004 16:22 skreiv Sven Harald Klein Bakke:
Er det bestemt at det blir møte den 27-29 august? Har ikke hørt noe mer om det, og det er litt spesielt siden det (eventuelt) begynner å nærme seg. Håper jeg får et sted å sove også ;)
Ja, det vert den helga. (Det vart bestemt på linuxiskolen-lista, og det er ikkje alltid eg kjem på at folk ikkje er med der.) Overnatting brukar å ordna seg. Eg sender kopi til linuxiskolen@skolelinux.no, for å minna Oslo-folka på at det kjem ein del tilreisande.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes