[Karl Ove Hufthammer]:
Eg føretekker skikkelig tidssoneangjeving i staden for kallenamna:
to. 3. april 2003 16:33:35 UTC+2
Dette kan ein få noko fornuftig ut av direkte, i staden for å måtta slå opp på kallenamna, eks. AKDT (Alaska Standard Daylight Saving Time), for å finna ut kva tida er i (UTC-8).
eg likar betre +0200 -- no har vi ei grei tidssone i Noreg, men i andre land er skilnaden i høve til UTC ikkje eit heilt tal timar.
båe delar er korrekt, men det er meir praktisk med punktum som tusenskiljeteikn, ja.
Har du noen kilder på at begge er korrekt?
Det er *ikkje* korrekt, og det har eg nemnt før <URL: https://init.linpro.no/pipermail/skolelinux.no/linuxiskolen/2002-December/00... >
<URL: http://www.sprakrad.no/tall.htm >:
Store tall ordner vi i grupper på tre og tre siffer. Det skal ikke være punktum noe sted. 2 500 000 passasjerer 4 500 800 kroner 2 500 biler 0,003 02
viss du tek Språkrådet til inntekt for ditt syn her, må du vel gå inn for punktum i staden for kolon i klokkeslett også?
i handskrift trur eg ikkje det er tvil om at det er mellomrom folk flest brukar som tusenskilje. men det er frykteleg upraktisk i Unix, då.