Jeg vil gjerne bidra....
Ut fra egen interesse, og teorien om at behovet for denne modulen tlstede, starter jeg denne helgen med oversettelse av Apache-modulen til Webmin...
Dersom andre har synspukter på prioritering av moduler, setter jeg selvsagt pris på tilbakemeldinger...
Med vennlig hilsen Joachim Mæland