[i18n-no] Fanenettlesing (tabebd browsing) i konqueror?
Åsmund Skjæveland
20 Jan
2003
20 Jan
'03
10:59 a.m.
Her og der i po-varianten av Konqueror-handboka er det referansar til
"tabbed browsing". Kva er det på grautmål, og har faktisk Konqueror
den slags fasilitetar? Eg har ikkje observert det i KDE 2.2.2, 3.0.2
eller 3.0.3.