når KDE-folka fryser strengene?
http://developer.kde.org/development-versions/kde-3.4-release-plan.html
- Knut
Tysdag 1. februar 2005 15:00 skreiv Knut Yrvin:
når KDE-folka fryser strengene?
http://developer.kde.org/development-versions/kde-3.4-release-plan.ht ml
Eg, så klart ...
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes