Hei,
Vår hjemmeside begynner å bli ferdig, det eneste som gjenstår nå er litt kvalitetssikring av innholdet og språket.
Hvis noen flere har tid og lyst til å hjelpe oss litt så hadde det vært veldig flott.
Den nye hjemmesiden er tilgjengelig på :
Send kommentarer og forslag til forbedringer direkte til meg ,så skal jeg sørge for at det blir fikset.
Satser på å ta bort teksten om at oversetting pågår den 1 mai, da er det ingen vei tilbake :)
Ha en fortsatt fin uke og en flott dag!
Mvh Arnt Ove Gregersen