Hei, Fellesordlista for dataord har ein liten leif: selection toot markeringsverktøy
(det bør då vere "tool")
Forresten, eg har ei lita ordliste eg har skrevet medan eg skreiv på bokmålsomsetjinga av Audacity, eit par av dei er kanskje greie å ha på Fellesordlista, sender eg dei inn til denne lista då? (Eg er klar over at nok ikkje alle er enige i alle orda.)
Mvh, Kevin Brubeck Unhammer
Kevin Brubeck Unhammer skrev:
Hei, Fellesordlista for dataord har ein liten leif: selection toot markeringsverktøy
(det bør då vere "tool")
Høres rett ut, skal rette det ved anledning :-) (men det er fullt lov å komme meg i forkjøpet :-)
Forresten, eg har ei lita ordliste eg har skrevet medan eg skreiv på bokmålsomsetjinga av Audacity, eit par av dei er kanskje greie å ha på Fellesordlista, sender eg dei inn til denne lista då? (Eg er klar over at nok ikkje alle er enige i alle orda.)
Send dem gjerne inn til denne lista, så tar vi diskusjon på hva vi vil ha, spesielt ord vi mangler. De ordene som allerede står i ordlista har vi allere3de snakketr om, så de vil det vanligvis ikke være noen vits i å be om å få endret (med mindre det er *veldig* gode argumenter for det), da dette er ord vi gjerne har brukt en stund og har innarbeidet.
Mvh Axel Bojer