Eg oppdaga at innbedinga til Skulelinux-samling og Skulelinux-fest i helga ikkje er send til omsetjarane, og det er jo for gale! Mange er vel med på linuxiskolen-lista, men det gjeld langt frå alle omsetjarane.
Nye og gamle omsetjarar er velkomne! Send påmelding til e-postlista som forklart i innbedinga nedanfor.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
---------- Vidaresendt melding ----------
Subject: Her kommer fæsten, sammen med en utviklersamling 26-28 mars. Date: Fredag 12. mars 2004 01:16 From: Markus Gamenius markus@gamenius.net To: Skolelinux linuxiskolen@skolelinux.no, Styret Styret@skolelinux.no
Dere ar sikkert hørt ryktene! Vi skal feire oss selv. I tillegg skal vi holde en utviklersamling.
Fæsten først!
Skolelinux så dagens lys for snart tre år siden. Den gangen håpet vi på 10 testskoler - nå nærmer vi oss snart 100! Det er nedlagt mer enn 62000 dugnadstimer og versjon 1.0 er like rundt hjørnet. Dette må markeres!
Så festens motto bør være:
VI FEIRER "SÅ GODT SOM 1.0 OG KANSKJE 100 SKOLER"!!!!!
Hvorfor har vi en fest før vi er ferdig med 1.0/har 100 skoler. Forklaringen er enkel; hvem orker vel å vente!
Hvor:
Festen vil bli avholdt i Forskningsparken, Blindern kl 1930, lørdag 27 mars.
Utviklere, oversettere, samarbeidspartnere og partnere samles for å spise litt, drikke mer og skryte mye.
NB!
Styret har bestemt at de som ønsker det kan ta med kjæresten/ektefelle på festen. Det hadde ikke vært mulig for Skolelinux å komme dit prosjektet er i dag hvis ikke våre bedre halvdeler hadde vist så stor forståelse og tollmodighet som de har gjort.
Mat, drikke og bekledning:
Middagen er en overraskelse, dere får 2 øl eller 1/2 flaske med vin til maten. Resten av drikken må dere ordne selv.
Når det gjelder bekledningen er det uansett nytteløst å si noe til hackere, så vi lar dere komme som dere er.
Utgifter:
Festen er gratis for alle påmeldte.
For dem som deltar på hele utviklersamlingen, i tillegg til festen, dekker vi reise (billigst mulig). Vi dekker også reise for partnerne (inntill 1.000.-), men det forutsetter at man selv deltar på hele utviklersamlingen. Partneren behøver selvsagt ikke gjøre det. Hvis man ikke ønsker/har tid til utviklersamlingen er man fortsatt mer enn vellkommen, men da må man dekke reise selv.
Påmelding:
Påmeldingsfristen er mandag 22 mars. Dere meldere dere på her på lista. Husk å få med navnet på ev. partner.
Til de av dere som også skal på utviklersamlingen er det viktig å melde dere på med hva dere har tenkt å gjøre (gjerne med et lite bug-nummer), slik at vi kan planlegge samlingen best mulig. Vi vil helst gjenta successen fra Trondheim.
Utviklersamling
Hvor:
Utviklersamlingen vil bli avholdt på Ulsrud vgs. i Oslo.
Når:
Vi starter fredag 26/3 klokken 18.00 og holder på til søndg 28/3 klokken 17.00.
Mat:
Som vanlig blir det middag fredag kveld, i tillegg til at vi ordner med brødmat på lørdag og søndag. Lørdag er det derimot fæst med middag.
Kostnadder:
Se det som står under festen.
Påmelding:
Se det som står under festen.
Vi håper på godt oppmøte.
Masse hilsner fra Styret
-- For melde deg av "Linux i Skolen" eller forandre innstillingene dine: https://init.linpro.no/mailman/skolelinux.no/listinfo/linuxiskolen
-------------------------------------------------------