Hei alle!
Rapport om "Skolelinux i bruk" er klar! Anders K. jobber med en mer fyldig pressemelding. Her følger kun en lenke:
http://wiki.skolelinux.no/Dokumentasjon/Rapporter (Den øverste!)
Jeg poster også denne lenken til oversetterne, og grunnen til dette er at vi gjerne skulle hatt denne rapporten oversatt til Engelsk, og gjerne før Brukerkonferansen. (http://friprogramvareiskolen.no/Gathering/2008-10-BK-Oslo) Noen (var det deg Knut Y?) spekulerte i om vi kunne opprette en wiki-side, for en engelsk versjon, og at den kunne oversettes på dugnad. Er det noen som tror noe sånt kunne være mulig? Og spørsmålet er todelt, teknisk og arbeidsmessig:
1) Teknisk: Hvordan oppretter vi teknisk sett en "engelsk versjon" som er tilgjengelig for manges små bidrag? Er Wiki tingen? 2) Klarer vi -- noen av oss -- å sette av den tiden som trengs til å gjøre jobben? (Hvem er "vi"? --> Du? <--- Jeg?)
Uansett, Happy Read!
:-)
-lars