===== Original Message From Knut Yrvin knuty@skolelinux.no ===== http://i18n.kde.org/stats/gui/HEAD/nb/
Hvilken pakker bør man nå begynne å oversette?
kdebase og kdelibs er dei aller viktigaste modulane. Eg reknar òg kdenetwork for å vera viktig, og mange av programma i kdeedu er jo aktuelle for Skulelinux.
Det som er fullstendig uviktig (nesten bortkasta tid!) er å setja om program i modulane kdenonbeta, others og kdeextragear. Bruk heller tid på språkvask, hjelpetekstar eller andre Skulelinux-program.
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes