Jeg ble nettopp kontaktet som NUUG-leder av Erlend Moe i NRK Kulturnytt for å prate om stavekontrollproblematikken. Han var interessert i hva som hadde skjedd siden NUUG sendte brev til departementet. Fortalte hva som var situasjonen og at ordlistene nå var frigjort. Ga han litt informasjon om hva vi i stavekontrollprosjektet holder på med, og han skulle vurdere å ta kontakt på telefon sendere i dag.
Tenkte det kunne interessere flere. :)
Jeg aner ikke om det blir noe program av dette, og dermed heller ikke når det i så fall blir sendt.
Vennlig hilsen,