Hei! Har et lite problem med Krayon. Har språkvasket den så godt jeg kan, men har ikke programmet og får ikke installert det (hvorfor er en lang historie, den tar jeg ikke nå). Kan noen ta en ekstra kvalitetssjekk på den; noen som kan laste inn mine endringer (lastet opp i kveld) og se om alle verktøymenyene har fornuftige navn... Axel