t
Axel Bojer axelb@skolelinux.no skreiv i innlegget
news:200507181509.04882.axelb@skolelinux.no:
«plakatfeit»? Det får iallfall fram at det er snakk om ein type feit skrift.
Eg likar forslaget.
Hm. Så var det denne da ... To mot en :-) ok ... Legger inn plakatfet
-Axel