Er det nokon som tek ansvaret for bokmålsomsetjingane i KDE 3.0? Fristen nærmar seg, og det står ein god del att: URL:http://i18n.kde.org/stats/gui/i18n-status-table.html URL:http://i18n.kde.org/stats/gui/nb-highscore.html URL:http://developer.kde.org/development-versions/kde-3.0-release-plan.html
3.0-filene ligg ikkje i Skulelinux-CVS, sidan me der konsentrerer oss om KDE 2.2.2. Andreas skulle vel få tilgang til KDE-CVS, har du fått det?
Med helsing, Gaute Hvoslef Kvalnes
On Wed, Jan 09, 2002 at 01:52:45PM +0100, Gaute Hvoslef Kvalnes wrote:
Er det nokon som tek ansvaret for bokmålsomsetjingane i KDE 3.0? Fristen nærmar seg, og det står ein god del att: URL:http://i18n.kde.org/stats/gui/i18n-status-table.html URL:http://i18n.kde.org/stats/gui/nb-highscore.html URL:http://developer.kde.org/development-versions/kde-3.0-release-plan.html
3.0-filene ligg ikkje i Skulelinux-CVS, sidan me der konsentrerer oss om KDE 2.2.2. Andreas skulle vel få tilgang til KDE-CVS, har du fått det?
Sente en epost om det nå for 5 minutter siden, det tok sin tid å vente på svar her og der ettersom juleferien kom oppi alt...
Men det virka som om det var bare formaliteter (som at jeg sente passordhash+brukernavn) som gjensto og det har jeg nå gjordt.
Så jeg anser det som at jeg har fått tilgang nå.