Dette er vel noe (veldig) teknisk antar jeg: Return the minor version number of this driver.
Foreløpig forslag: Gi minor-versjonsnummeret til denne driveren.
-Axel
On Fri, Apr 22, 2005 at 08:38:27PM +0200, Axel Bojer wrote:
Dette er vel noe (veldig) teknisk antar jeg: Return the minor version number of this driver.
Foreløpig forslag: Gi minor-versjonsnummeret til denne driveren.
Som ordlista sier: major - hoved(nummer) minor - under(nummer)
Jeg synes dette er OK fortsatt.
Hans
fredag 22. april 2005, 22:30, skrev Hans F. Nordhaug:
On Fri, Apr 22, 2005 at 08:38:27PM +0200, Axel Bojer wrote:
Dette er vel noe (veldig) teknisk antar jeg: Return the minor version number of this driver.
Foreløpig forslag: Gi minor-versjonsnummeret til denne driveren.
Som ordlista sier: major - hoved(nummer) minor - under(nummer)
Jeg synes dette er OK fortsatt.
Hans
Ok, overså den ... ... og escape står, men ikke escaped, fører opp det ...
-A.