tirsdag 15. oktober 2002, 20:03, skrev dKlaus Ade Johnstad : | Har prøvd alt, absolutt alt, for å få opp Openoffice i | norsk språkdrakt, men får det ikke til. | | Om jeg først kjører en export LANG=nb_NO.ISO-8859-1 i et | skall, for så å starte openoffice i det samme skallet, så | kommer den norske versjonen frem, men ikke om jeg prøver | å starte den fra K-menyen, da kommer den engelske. Hvis | jeg sletter den engelse språkpakken, så skjer ingenting. | Er det noen der ute som har en pr31 kjørende som klarer å | få opp openoffice på norsk? | | Jeg har prøvd å avinstallere/reinstallere, no help. | | Mulig at jeg har blitt kommandoblind. | | klaus
Gaute viste meg en oppsettfil (setup.xml) som lå begravd langt nede i en eller annen underkatalog til .openoffice (skjult altså). Der kan du legge til LANG=nb_no; mener å huske det var nok, men det er en eller to oppføringer til som gjelder språk i sammme fila. (tror bare det er språkoppsett og lokalisering i den fila)
Axel