hei!
Er det noen på denne listen som laget myspell ordlistene for nynorsk og bokmål?
Hvis det er en av dere her på denne listen som har gjort det kan den svare på følgende:
Hva ble gjort? Hvilken forskjell er det på ordlisten og affix filen for myspell og den til ispell?
Ble det lagt til noen ord?
Godt nytt år.
Mvh Torstein Dybdahl
[Torstein Dybdahl]
Er det noen på denne listen som laget myspell ordlistene for nynorsk og bokmål?
Hvis det er en av dere her på denne listen som har gjort det kan den svare på følgende:
Hva ble gjort? Hvilken forskjell er det på ordlisten og affix filen for myspell og den til ispell?
Ble det lagt til noen ord?
Debian-pakken inneholder regler for å bytte myspell. Du kan se der hva som er gjort.
Fredag 31 desember 2004 17:42 skreiv Petter Reinholdtsen:
Debian-pakken inneholder regler for å bytte myspell. Du kan se der hva som er gjort.
Apropos Debian-pakken (myspell-nb). Eg har feilmeldt problemet med manglande ord, som me diskuterte her på lista i sommar: http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=286542
(Problemet gjeld ikkje dei ordlistene som er distribuerte med OpenOffice.org, berre Debian sin pakke.)
Nyttårshelsing, Gaute Hvoslef Kvalnes