Vi gjennomførte et 2 1/2 times opplæring av oversettere av KDE for Skolelinux for en uke siden. Vi tror behovet for opplæring av oversetter er større. Derfor ønsker vi å arrangere flere opplæringskvelder, også fordi bruker- dokumentasjon (hjelpetekster) er litt mer krytpisk å få satt sammen slik at det kommer med i KDE 2.2.1
Når passer det best for folk å delta på opplæring. - Kveldstid? - Helg?
URL:http://developer.kde.org/development-versions/kde-2.2.1-release-pla n.html
mvh Knut Praktiserende dyslektiker. La ikke ortografiske krumspring skygge for intensjonen bak denne fremstilling.