Styret i Fri programvare i Skolen (FRISK) ønsker å invitere til generalforsamling lørdag 15. oktober kl 11.00 på Ski videregående skole.
Alle medlemmer er velkomne til årsmøte. Er du ikke medlem, meld deg på ved å gå til http://www.linuxiskolen.no/medlem/medlem.html og velg innmeldingsskjema.
Agendaen for generalforsamlingen er lagt ut her: http://www.skolelinux.org/no/board/referater/generalforsamling2005
Send gjerne denne invitasjonen til alle fora hvor denne kan være av interesse.