Jeg er veldig glad for å kunne melde at takket være Marius Halden i NUUG er den frie norske stavekontrollen nå migrert fra CVS til git.
Det er tre git-repo, spell-norwegian, homepage og grammar-norwegian. Se <URL: http://anonscm.debian.org/cgit/spell-norwegian > for samtlige. :)
CVS-repoene er ennå ikke kastet, men de bør ikke brukes.
Se forøvrig <URL: http://no.speling.org/ >, som ennå ikke er oppdatert etter endringen til git.