[Gaute Hvoslef Kvalnes]
Er det i det heile nokon vits i å bruka krefter på å setja om dbootstrap dersom Skulelinux seinare skal gå over til eit enklare installasjonssystem?
Jeg tror det. Slik det ser ut nå, så kan det ta litt tid før nytt installasjons-system er på plass. Mens vi venter så hadde det vært fint å kunne gi de som vil teste installasjon et norsk alternativ. I tillegg vil jo Debian generelt nyte godt av en norsk oversettelse. Kanskje det fører til flere Debian-brukere i Norge, og dermed flere ressurspersoner for Skolelinux? :-)