j
k
j a
j l
Man kan også velge en beskrevende oversettelse f.eks "overtekst" eller "kommentar".
Eller bedre "kommentartekst".
Jeg tror kanskje det er best å bruke "rubin" og så heller forklare det i hjelptekster.
Arne
Show replies by date
l10n-no@nuug.no
Add to favorites Remove from favorites