Hei alle!
Jonas Smedgaard har begynt å oversette brukerrapporten jeg skrev til engesk. Hvis noen dør etter å oversette litt norsk til engelsk, har dere muligheten her:
Jonas Skrev:
http://risan.biks.dk/Jeg er 1/3 igennem oversættelse til engelsk. Der arbejdes uafhængigt på en oversættelse direkte til tysk, som jeg forventer at integrere her også. Hvis nogen arbejder på andre oversættelser er jeg meget interesseret i "assimilering" af dem.
..
Systemet er et pilotprojekt udi parallelt at give mulighed for _både_ ustruktureret wiki-redigering og struktureret gettext-baseret oversættelse.
ser veldig fint ut, synes jeg!
-lars