Status for bokmål og nynorsk oversettelse av debian-installer ser ganske bra ut for de første delene av installasjonen, men mindre bra ut for sendere deler. Ta en titt på URL:http://people.debian.org/~seppy/d-i/translation-status.html.
Er alt i rute når det gjelder å få oversett hele installasjons- systemet i Debian?