Godt jobbet. :-)
Log:
- Diverse
- Rettet opp noe som så ut som en forvirring. Trengs kanskje å rettes tilbake.
Tvilstilfeller bør vel diskuteres på i18n-nb@lister.ping.uio.no, istedet for å satse på at noen går inn i ettertid og fikser?
Hvilke av oversettelsene var det som kanskje var basert på forvirring?