For dem som ikke er på i18n-no-lista (meld deg på der også!)
---------- Videresendt melding ---------- Subject: Hvordan vi går frem. Date: Thu, 9 Aug 2001 14:37:47 +0200 From: Christian A Strømmen [Number1/NumeroUno] number1@kde.org To: kde-i18n-no@realityx.net Cc: Ragnar Wisløff ragnar@wisloff.no
Har ventet i flere dager nå på å få opp en mailing-liste på i18n-no@kde.org, men Kulow er treg (som vanlig ;).
Ragnar får for tiden ikke mail fra denne listen da mail-serveren hans bouncer mailer herifra, derfor ligger han i Cc.
Kan den av dere som har oppdatert KDE sin CVS-server oppdatere den på nytt med den nyeste utgaven av SkoleLinux sin og så gi meg tilbakemelding på at dette er gjort?
Fra og med nå av kommer jeg til å sende ut po-filer til hver enkelt av dere, etter at dere har oversett disse så sender dere de tilbake til meg for en siste overgang før jeg legger de opp på KDE sin CVS-server. Author på po-filene blir den personen som sist har oversatt den.
-- \ Christian A Strømmen / \ Number1/NumeroUno @ Undernet - Email: number1@kde.org number1@realityx.net / \ Web: www.realityx.net - Cell: +47 911 43 948 / Live your life by your dreams, not by the limits of reality...
-------------------------------------------------------