---------- Weitergeleitete Nachricht ----------
Subject: Re: [i18n-no] Re: Tiltrede_på_Bjerke_for_oversettere_og_kursled e re? Date: Wed, 6 Feb 2002 18:18:04 +0100 From: Axel Bojer axelb@start.no To: Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no
Am Mittwoch 6. Februar 2002 15:34 schrieben Sie:
On Wed, 6 Feb 2002, Morten Ingebrigtsen wrote:
--- Herman Robak hermanr@student.matnat.uio.no
skrev:
Ad tørrtrening og møte:
Er det mulig å treffe rektor imorgen, torsdag kl. 17? Vil noen andre være med på en tørrtreningsøkt fra 17-18-tiden og utover til 21-ish?
Axel, leser du dette?
Ja, og jeg kan komme. Skal vi være der 1700 ? Er "kursmateriellet" (som vi arbeidet med sist) klart ?
Axel
-------------------------------------------------------