I følge <URL: http://www.perrier.eu.org/weblog/2008/09/06 > så er det fare for at nynorsk oversettelse ikke blir støttet i debian-installer (d-i) for Lenny. Kan noen ta en titt og sikre at nynorsk blir nok oppdatert til å være støttet? Det blir problemer for nynorskstøtten i Skolelinux/Lenny hvis d-i ikke har god nok nynorsk-oversettelse.
(Det samme gjelder nordsamisk, hvis noen her har tid til å ta tak i det. :)
Happy hacking,
Petter Reinholdtsen skreiv:
I følge <URL: http://www.perrier.eu.org/weblog/2008/09/06 > så er det fare for at nynorsk oversettelse ikke blir støttet i debian-installer (d-i) for Lenny. Kan noen ta en titt og sikre at nynorsk blir nok oppdatert til å være støttet? Det blir problemer for nynorskstøtten i Skolelinux/Lenny hvis d-i ikke har god nok nynorsk-oversettelse.
Hei
Eg har no oppdatert nynorsk til 100% i d-i.
Håvard
[Håvard Korsvoll]
Hei
Eg har no oppdatert nynorsk til 100% i d-i.
Ypperlig. Rekker du debian-edu-install i samme slengen?
Vennlig hilsen,