j
k
j a
j l
Nynorsk ligg ikkje so godt an for KDE 4, men sjå her: http://mdk.jack.kiev.ua/gui/trunk/toplist.php
No er vel ingen tvil lenger om kva Linux-distribusjon nynorskbrukarar bør velja!
Show replies by date
l10n-no@nuug.no
Add to favorites Remove from favorites